درایو اینوت سه فاز

شرکت تولیدی اینورتر اینوت در کشور چین تولیداتی بسیار با کیفیت و با روندی کاملا رو به رشد و توسعه محصولات خود را در بازار عرضه نموده است.

درایو اینوت سه فاز در ابتدای شکل گیری شرکت اینوت ، در مدل هایی به مراتب کم تنوع تر از محصولات امروزی تولید شد.درایو اینوت سه فاز

اما به مرور و با پیشرفت صنعت اتوماسیون صنعتی در دنیا و افزایش سطح کاربری های اینورتر کنترل دور در تجهیزات مورد استفاده، اینوت نیز دانش و تولیدات خود را به روز نمود.

امروزه تقریبا در هر ساختمان با کاربری تجاری با صنعتی در آسانسور ها، پله های برقی، سیستم های اطفاء حریق و … از اینورتر استفاده می شود.

اینورتر INVT اما در تطابق با این پیشرفت ها محصولاتی متنوع و بسیار کارار طراحی و بازار عرضه نموده است.

نمونه های اولیه اینورتر INVT را می توان سری های CHE,CHF و مدل های CHV معرفی نمود که همگی دارای قابلیت هایی عالی و کارا بوده اند.

سری CHF درایو اینوت سه فاز تحولی خاص در تولید اینورتر توسط شرکت چینی INVT  بود که باعث شد درایو های چینی با نام اینوت در بازار نمود پیدا کنند.

اینورتر  INVT CHF100 درایوی با کاربری پمپ و فن بود که شرکت اینوت چین با امکان کنترل همزمان تا ۵ پمپ را دارا می باشد.

این درایو ویژگی خاصی نسبت به سایر محصولات درایو موجود در زمان خود داشت و این ویژگی عدن نیاز به کارت آپشن جداگانه به منظور کنترل همزمان چندین پمپ است.

اما در سری تکفاز نیز درایو اینوت سه فاز با مدل های CHE وارد بازار شد که این نوع از درایو نیز بسیار هوشمند، کارا و با قابلیت است.

اینورتر INVT سه فاز در اکثر مدل های با کی پد جدا شونده طراحی شده است که برای مصرف کنندگان از مطلوبیت بالایی برخوردار است.

شرکت اینوت چین در ادامه محصولات جدید خود را با سری مدل های GD یا همان Good Drive طراحی و روانه بازار نمود.

سری GD درایو اینوت سه فاز دارای تکنولوژی کاملا به روز، های تک و بسیار کوچک سازی شده می باشد و پارامتر های فراوانی در آن تعبیه شده است.

تمامی مدل های سری GD دارای کی پد جدا شونده و در نمونه invt سه فاز  gd300  وکتور کنترلی کاملا هوشمند برای جبران افت گشتاور قرار داده شده است.

در درایو های  اینورت سری gd مد های جالبی همانند سری های قبلی در نظر گرفته شده است که مد کاری سبک و سنگین کاری می باشد.

به این معنا که به عنوان مثال درایو ۱٫۵ kw GD200 امکان کار در مد سنگین Heavy Duty  را برای الکتروموتور ۱٫۵ کیلووات دارای می باشد.

اما می توان این درایو را برای راه اندازی و کنترل الکتروموتور ۲٫۲ کیلووات سه فاز چنانچه فعالیتی سبک دارید، با صرف هزینه کمتر بکارگیری نمایید.

در نوع پارامتر ها درایو اینوت سه فاز در تمامی مدل های بسیار پرگزینه و کارا تهیه شده و در یک کلام اینوت برای هر نیازی یک پارامتر طراحی نموده است.

تعداد ترمینال های ورودی و خروجی اینورتر invt نیز دارای تنوع و قابلیت های بالایی می باشد اینوت برای افزایش کارایی آن طراحی نموده است.

همچنین شرکت تولیدی اینورتر اینوت برای تعمیر و نگهداری آسانتر ویژگی قابلیت دسترسی آسان به فن درایو را به منظور تعویض و جدا سازی در نظر گرفته است.

امروزه در ایران محصولات اینورتر invt به خصوص در سری  اینوت GD300 با کاربری سنگین صنعتی نیاز های بسیاری را پوشش می دهد.

می توان از invt gd300 برای پمپ و فن، جرثقیل، انواع بالابر ها و … به دلیل ویژگی چند کاربره بودن آن مورد استفاده قرار داد.

برای مشاهده قابلیت های هر یک از درایو اینوت سه فاز محصولات به تفکیک در شاخه ها قرار گرفته و منوال و کاتالوگ هر مدل برای دانلود در سایت قرار گرفته است.

توان اینورتر فروشنده انواع درایو اینوت سه فاز در مدل های مختلف با قیمت رقابتی.

برای خرید و سفارش محصولات لطفا با شماره ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید