درباره ما

فروشگاه توان اینورتر

فروشگاه توان اینورتر با تجربه‌ای دیرین و با کادری متخصص شما را از مرحله انتخاب با ارائه خدمات مشاوره‌ای کاملا رایگان جهت انتخاب بهترین محصول برابر نیاز‌های واقعی راهنمایی و در صورت برآورده شدن نیاز‌های شما بهترین برندها با قیمتهای رقابتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

کادر متخصص فروشگاه توان صنعت با اتکا به تجربه چند ساله در زمینه فروش اینورتر ، آشنایی کاملی با بازار مصرف و صنعت اتوماسیون دارد که این اشراف و آمادگی، توان عرضه محصولات برابر نیاز مصرف کنندگان را برآورده می‌سازد.

سیستم پیگیری فروش

توان اینورتر همواره پس از فروش محصولات نیز مشتریان را رها نمیکند و ارتباط خود را با آنان حفظ مینماید.

این پیگیری صرفا به دلیل حفظ بازار نیست بلکه بازخور نتایج محصولات استفاده شده توسط مصرف کنندگان بهترین روش فروشگاه برای سیاست‌ها افزایش فروش می‌باشد.

توان اینورتر تمایل بیشتری به رضایت مشتریان دارد و از اینرو همواره نظرات سازنده و پیشنهاد های ایشان را در سرلوحه خدمات خود قرار میدهد.

سبد محصولات فروشگاه توان اینورتر اگرچه از نظر تعداد برندها و محصولات اتوماسیون صنعتی گستره است اما تمامی برند‌ها با تایید کیفی خود مشتریان ارائه می‌شود.

درایو های فرکانسی زیادی در بازار وارد میشوند و نمایندگان و بازار یابان بسیاری سعی در فروش محصولات خود دارند.

با توجه به سابقه فروشگاه مراجعات زیادی به فروشگاه جهت فروش این محصولات و انجام میشود و دقیقا در همین نقطه قدم اول که تعهد ما در قبال مشتریان می‌باشد را بر می‌داریم و محصولات را برای انجام کنترل و کارایی مورد آزمون قرار می‌دهیم.

نتیجه این آزمون‌ها اگر منجر به رضایت عمده مشتریان باشد قدم دوم یعنی چانه زنی برای قیمت مناسب برای عرضه برداشته می‌شود.

تجارب فروش اینورتر‌های جدید

با عنایت به توضیحات اشاره شده محصولات جدیدی که در فروشگاه تبلیغ و فروش آنرا بر عهده داریم حاصل شناسایی، کنترل کیفی و تایید کیفیت و کارایی و قیمت ماسبی را دار هستند.

پس ار عرضه آنها اطمینان کامل داشته و برند جدید را سعی و تلاش تمامتر به بازار معرفی و عرضه مینماییم.

ارتباط دائم و مستمر

کانال‌های ارتباطی ما در طول روز از طریق پاسخگویی کارشناسان ما در خدمت کشتریان و مصرف کنندگان گرامی هستند و خدمات مشاوره قبل از خرید و خرید را انجام میدهند.

همچنین خدمات پس از فروش سوالات مرتبط با نصب و راه اندازی نیز در طول روز توسط کارشناسان ما انجام میشود.

در باقی ساعات روز و تعطیلات، از طریق شبکه های اجتماعی و توییتر، لینکد این و به صورت شبانه روزی از طریق شبکه جهانی اینستاگرام با شما در ارتباط هستیم و سوالات شما را پاسخ می‌دهیم.

برای تعمیر و نگهداری هم چاره ای اندیشیده شده و فروشگاه کلیه اینورتر های شما را چه از فروشگاه توان اینورتر خریداری شده باشد و چه از سایر فروشگاه‌ها از طریق مرکز تعمیراتمان، تعمیر و راه‌اندازی مجدد میکنیم.