اینورتر سه فاز دانفوس

شرکت دانفوس تکنولوژی تولید انواع کنترلر دور موتور را با اقتباس از آمریکا تولیدی نمود و محصولات خود را در رده های سافت استارتر و اینورتر آغاز نمود.

دانفوس تولید کننده محصولات اتوماسیون صنعتی می باشد که در تولیدات خود برترین و بالاترین کارایی و کیفیت را لحاظ نموده است.اینورتر سه فاز دانفوس

تمامی محصولات اینورتر سه فاز دانفوس حتی درایو های سری تکفاز این شرکت دانمارکی به لحاظ سخت افزار و نرم افزار در بالاترین سطح تولید شده اند.

پارامتر های در نظر گرفته شده در محصولات دانفوس در تمامی مدل ها حتی نمونه های ساده در بالاترین تعداد تعبیه شده است.

به لحاظ پردازشگر و پروسسور، درایو دانفوس دارنده یکی از قدرتمند ترین چیپ های موجود با توان و قدرت بالا می باشد که باعث برتری این درایو شده است.

اما شرکت دانفوس تولیدات خود را در مقر این شرکت تولیدی واقع در دانمارک بنا نموده است و تیم طراحی و تولید خود را در این کشور اروپایی استقرار داده است.

 اینورتر سه فاز دانفوس دارای مدل های تخصصی خاص برای کاربری های خاص نیز طراحی و تولید شده است که توانایی های بالایی برای آن در نظر گرفته شده است.

به عنوان مثال سری دانفوس aqua درایو تخصصی پمپ و فن تولیدی شرکت دانفوس برای راه اندازی و کنترل انواع پمپ در سیستم های آبرسانی می باشد.

اینورتر سه فاز دانفوس AQUA

به راحتی می توان بوستر پمپ های یک سیستم آبرسانی را توسط Danfoss Aqua مدیریت و راه اندازی نمود.

از برترین ویژگی های درایو دانفوس aqua قابلیت راه اندازی و کنترل همزمان چندین پمپ می باشد که باعث کنترل و کاهش هزینه های شده است.

در سایر درایو های تولیدی، برای افزودن یک پمپ به مدار می بایست از یک کارت آپشن جداگانه استفاده نمود.

درایو دیگر تخصصی و چند کاربری اینورتر دانفوس سه فاز مدل FC302  می باشد که به لحاظ قدرت و کارایی از برترین محصولات تولیدی دانفوس می باشد.

این درایو دارای یونیک بریک داخلی تا سایز ۱۸٫۵ کیلووات می باشد که به راحتی می توان از FC302 در کاربری های آسانسور و بالابر استفاده نمود.

همچنین می توان درایو را با توجه به تجهیز به PID  کنترلر، برای کاربری های سنگین با اطمینان از کنترل کاملا هوشمند دور استفاده نمود.

اینورتر سه فاز دانفوس FC302 دارای وکتور کنترلی بسیار هوشمند و قدرتمند می باشد که کارایی آن را بسیار افزایش داده است.

با تجهیز درایو به این سنسور هوشمند با قابلیت بالا، درایو در خروجی دوری کاملا تثبیت شده در تمامی مقادیر تنظیمی می باشد.

دانفوس در سیستم های تهویه مطبوع نیز دارای پیشنهاداتی می باشد که FC101 یکی از مدل های توصیه شده آن می باشد.

فروشگاه توان اینورتر، وارد کننده و نماینده رسمی فروش محصولات اینورتر سه فاز دانفوس در ایران می باشد.

برای خرید و سفارش انواع اینورتر دانفوس ، لطفا با شماره ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید