درایو دانفوس تکفاز

درایو دانفوس تکفاز از اینورتر های بسیار قدرتمندی است که در بازار صنعت اتوماسیون حضوری بسیار پر رنگ و دارای محبوبیتی بالا می باشد.

نمونه مدل موجود و بسیار پرفروش درایو دانفوس تکفاز سری FC51  می باشد که به نام مایکرو  Micro در بازار وجود دارد.

دانفوس شرکتی تولید کننده محصولات اتوماسیون صنعتی می باشد که در در این زمینه انواع اینورتر، سافت استارتر، کنترلر، سنسور و کارت آپشن و… تولید و عرضه می نماید.

اما در سری تولیدات تکفاز شرکت دانمارکی دانفوس تولید مدل FC51  یا همان مایکرو را در کشور چین به دلیل توزیع گسترده تر و کاهش هزینه های تولید انجام داده است.درایو دانفوس تکفاز

این شرکت در حال حاضر مدل درایو دانفوس تکفاز Micro  را با مشخصاتی بسیار توامند و پارامتر هایی متنوع، در دست تولید دارد.

از برترین ویژگی های این اینورتر تکفاز می توان به دارا بودن PID Controller اشاره داشت که  کاربری آن را تا حد بالایی افزایش داده است.

با بهره گیری از وجود این کنترلر به راحتی می توان انواع سنسور های فشار و حرارت را بر روی درایو نصب و کنترل را از طریق آن ها به انجام رساند.

به عنوان مثال به راحتی می توان در کاربری های پمپ و فن در مصارف خانگی اینورتر Danfoss تکفاز را مورد استفاده قرار داد.

اما همواره در درایو های اصلی از ویژگی های خاص آن با توجه به تکنولوژی بالای مورد استفاده ، نحوه سرویس و تعمیر و نگهداری از آن ها بوده است.

از شایع ترین عیوب اینورتر های صنعتی، مشکل فن درایو می باشد که در اثر مرور زمان و جذب گرد و غبار، دچار ایراد شده و می بایست تعویض گردد.

برای این منظور اینورت دانفوس تکفاز مایکرو، در طراحی بدنه درایو طوری برنامه ریزی نموده که دسترسی به این فن خنک کننده بسیار راحت می باشد.

به راحتی می توان فن را بدون جداسازی درایو از تابلو و مجموعه مورد استفاده، با جداسازی سوکت خارج و تعویض و یا در صورت نیاز غبار زدایی نمود.

تعداد پارامتر های تعریف و تعبیه شده در این درایو تکفاز، بسیار متنوع و با قابلیت های بالا تعریف شده است.

از ویژگی ها و مزایای برتر درایو دانفوس تکفاز وجود کی پد جدا شونده این اینورتر می باشد که باعث برتری و محبوبیت بالای آن شده است.کی پد درایو دانفوس تکفاز

با وجود امکان جداسازی کی پد ، امکان نصب آن بر روی درب تابلو با هدف دسترسی آسان به منوهای مورد نظر فراهم شده است.

نکته خاص اینکه درایو صرفا از طریق کابل مخصوص امکان اتصال به کی پد را دارا بوده و با کابل معمولی شبکه این امکان انجام نخواهد شد.

همچنین می توان پارامتر های ذخیره شده بر روی یک کی پد را بر روی درایو های مشابه با کاربری یکسان باگذاری نمود که نیاز به تنظیم مجدد پارامتر ها را از میان خواهد برداشت.

سیستم خنک سازی درایو به لطف کابین بسیار پیشرفته و با کیفیت دانفوس مایکرو FC51 ، عملیات تهویه و خنک سازی را به خوبی هر چه تمامتر انجام می دهد.

به لحاظ سخت افزار، درایو دانفوس تکفاز fc51 از برترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار با میکرو پروسسوری هوشمند و با قابلیت می باشد.

سرعت پردازش درایو به لطف همین پروسسور با کیفیت ، در نرخ پاسخگویی به دستورات تعریف شده، بسیار بالا و با تاخیر زمانی اندک می باشد.

فروشگاه توان اینورتر نمایندگی رسمی فروش محصولات اینورتر دانفوس Danfoss تکفاز و سه فاز.

برای خرید و سفارش انواع اینورتر تکفاز و سه فاز، لطفا با شماره تلفن ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید