اینورتر ال اس تکفاز

اینورتر ال اس تکفازاز درایو های کننرل دور پرطرفدار موجود در بازار صنعت اتوماسیون در سه مدل ic5,ie5 و ig5 تولید و عرضه گردیده است.

ال اس نامی بسیار آشنا و پرفروش در بازار صنعت ایران می باشد و درایو های تکفاز تولیدی شرکت کره ای ال اس نیز سهم فروشی بالا در کشور ایران دارند.اینورتر ال اس تکفاز

در تمامی تجهیزات و ماشین آلات سبک صنعتی که با برق تکفاز ۲۲۰ ولت راه ندازی خواهند شد، به راحتی می توان از سه مدل تولیدی اینورتر LS استفاده نمود.

در تمامی مدل های اشاره شده به دلیل تعبیه ترمینال های متعدد در ورودی درایو، اینورتر قابلیت نصب کلید های ولوم و چپگرد راستگرد را دارا می باشد.

اما به طور اختصاصی در مدل های ic5 و ie5 بر بری روی درایو کلید ولومی به منظور افزایش و یا کاهش دور الکتروموتور به صورت دستی تعبیه شده است.

با این اوصاف به راحتی می توان دور الکتروموتور را با استفاده از این کلید ولوم در هر زمان از ۰ تا دور نامی یا حتی بالاتر تا میزان پشتیبانی اینورتر، افزایش داد.

اما در مدل ig5 که به نسبت دو مدل دیگر دارای امکانات و ویژگی های بالاتری می باشد کلید ولوم وجود ندارد اما به راحتی می توان ولوم را بر روی ترمینال های درایو نصب و راه اندازی کرد.

در تمامی مدل های اینورتر ال اس تکفاز ، امکان ورود به منو پارامتر های بسیار تسهیل گردیده و تنظیم آن ها بسیار ساده و کاربرپسند می باشد.

در مدل اینورتر ال اس ig5 به دلیل تعبیه کلید های کنترلر بیشتر، امکان جابجایی بین پارامتر ها و تعریف و با تغییر گروهی آن ها نیز فراهم گردیده است.

با توجه به سیاست شرکت کره ای ال اس در طراحی و تولید درایو های ایمن و امن به هر لحاظ، قابلیت های ایمنی تمامی مدل های تولیدی بسیار بالای می باشد.

امکان کنترل و پایش فاز ورودی، فاز خروجی باز، کنترل گرمای بیش از حد موتور و … توسط درایو ال اس قابل شناسایی می باشد.

تمامی موارد یاد شده اینورتر ls  تکفاز را به درایوی تبدیل می نماید که مانند یک محافظ قدرتمند و کارا از تجهیزات و ماشین آلات ما محافظت خواهد نمود.

از برترین و اصلی ترین مد های حفاظتی درایو ال اس تکفاز می توان به شناسایی گرمای بیش از حد الکتروموتور اشاره داشت.

با این روش در صورتی که گرمای بدنه و یا سیم پیچ الکتروموتور به دلیل اضافه بار، خرابی بلبرینگ ها و یا هر دلیل دیگری بالاتر از حد استاندارد باشد، از ادامه کار جلوگیری خواهد شد.

به این ترتیب بدون اینکه آسیبی جدی به الکتروموتور وارد گردد، اینورتر تا زمان رفع عیب الکتروموتور از آن محافظت خواهد نمود.

یکی دیگر از مد های حفاظتی درایو LS تکفاز در تمامی مدل های تولیدی این شرکت، قابلیت تنظیم دور الکتروموتور در صورت اورلود می باشد.

با این امکان در صورت افزایش بار بر روی موتور، اینورتر ال اس تکفاز میزان شدت جریان اضافه یا اضافه بار را شناسایی نموده و دور موتور را کاهش می دهد.

این ویژگی هوشمند توسط اینورتر ال اس به صورت خودکار انجام می شود که باعث افزایش طول عمر الکتروموتور خواهد گردید.

همچنین شرکت ال اس کره ، برای افزودن قابلیت ها و محبویت این دسته از اینورتر ها، درایو های سری تکفاز را به PID  کنترلر مجهز نموده است.

همچنین به لطف همین کنترلر PID، موضوع اصلاح سرعت نیز توسط اینورتر تکفاز LS به سهولت و با دقتی بالا انجام می گردد.

علاوه بر قابلیت هایی که امکان نسب انواع سنسور فشار و حرارت و … را برای درایو فراهم می آورد، ویژگی خاصی نیز به اینورتر ال اس تکفاز افزوده شده است.

درایو های ال اس تکفاز دارای ویژگی DSP نیز می باشند که به لطف آن سرعت پردازش پروسسور اینورتر تا حد قابل توجهی افزایش یافته است.

این افزایش سرعت باعث افزایش سرعت ریسپانس یا پاسخ در عملکرد پارامتر های تنظیمی درایو شده است .

مجموعه اینورتر ال اس تکفاز بطور کلی دارای نمایشگر هایی بسیار کارار و مورد علاقه مصرف کننده می باشند.

در صفحه نمایشگر چراغ های آلارم و فالت سیستم با رنگهای مشخص شده تعبیه شده است و همچنین کلید های میانبر تعبیه شده در درایو به خوبی قابلیت تنظیم را فراهم آورده اند.

رنج توان تولیدی بسته به قدرت و کارایی درایو در مدل های مختلف دارای تنوع بالایی می باشد .

در درایو ig5 تکفاز ال اس که در نوع تکفاز از قدرتمندترین مدل های تولیدی شرکت LS می باشد، رنج توان از ۰٫۳۷ تا ۱٫۵ کیلووات تولید و به بازار عرضه شده است.

فروشگاه توان اینورتر به عنوان نماینده فروش محصولات اینورتر LS تکفاز ساخت کره، عرضه محصولات را در سراسر ایران بر عهده دارد.

برای اطلاع از جزئیات و مشخصات بیشتر اینورتر ال اس تکفاز لطفا به شاخه اینورتر تکفاز و زیرشاخه ال اس، مراجعه فرمایید.

برای خرید و سفارش اینورتر ls  تکفاز، لطفا با شماره ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید