راه اندازی اینورتر

راه اندازی اینورتر یا کنترل دور الکتروموتور، در اصل اتصال و تنظیم دقیق و صحیح پارامتر های هر درایو تکفاز یا سه فاز در مدار و یا تابلو فرمان می باشد.

راه اندازی اینورتر

در مورد پارامتر های تعریف شده در مورد هر یک از درایو ها در مطالب قبلی توضیح داده ایم و از اهمیت آنها کاملا با خبر هستیم.

شاید مهمترین و با اهیمت ترین اصل بعد از خرید و تهیه اینورتر مناسب مورد نیاز، نصب و راه اندازی اینورتر می باشد.

ای بسا در بسیاری موارد مصرف کنندگان اینورتر سه فاز با برند های معروف و قدرتمندی همچون دانفوس سه فاز کارایی بالایی دریافت نکرده اند.

یا حتی با استفاده از اینورتر ال اس سه فاز نه تنها کارایی و بازدهی پایین دریافت نموده اند که به سیستم و الکتروموتور آسیب وارد نموده اند.

پارامتر های متعدد و فراوان تعبیه شده در اینورتر تکفاز و یا سه فاز مورد استفاده، هر یک کارایی و به منظوری خاص تعبیه شده است.

به عنوان مثال افزایش تدریجی فرکانس تا رسانیدن موتور به دور نامی یا ماکزیمم دور تعریف شده، یکی از این پارامتر های می باشد.

با فعال نمودن این ویژگی، به راحتی می توان الکتروموتور و تجهیزات و واسط ها را از ضربات اولیه به دلیل راه اندازی با دور بالا ایمن نمود.

همچنین طول عمر الکتروموتور، سیم پیچ افزایش یافته و مصرف برق به میزان قابل توجهی کنترل و کاهش خواهد داشت.

اما با عدم تنظیم و فعال ننمودن این پارامتر، نه تنها هیچ یک از موارد اشاره شده انجام نخواهد شد که وجود درایو در سیستم بی معنی می باشد.

و یا اینورتر که دارای قابلیت نصب کارت آپشن می باشد از قبیل اینورتر INVT GD300 سه فاز ، با نصب این کارت ها تعداد فراوانی مزیت ایجاد خواهد نمود.

اینورتر اینوت سه فاز مدل GD300 از جمله درایو های سه فاز با قابلیت راه اندازی پمپ و فن می باشد که قابلیت راه اندازی و کنترل تا سه پمپ به صورت همزمان را دارا می باشد .

اما می توان با نصب یک کارت آپشن بر روی شکاف های Expansion Slot این درایو، تا ۸ پمپ را به صورت همزمان راه اندازی نمود .

با اطلاع از این قابلیت می توان با هزینه ای بسیار اندک در برابر خرید و اضافه کردن یک اینورتر دیگر، صرفه جویی نمود.

به طور کلی این قابلیت ها توسط متخصصان نصب و راه اندازی اینورتر با اشراف و توانمندی که دارند، به راحتی استفاده می شود.

اما با استفاده از افراد غیر متخصص و یا راه اندازی درایو توسط مصرف کننده حداقل آسیب و ضرر، عدم استفاده از تمامی قابیلت های اینورتر حاصل خواهد شد.

تاکید فروشگاه توان اینورتر به استفاده از متخصصی نصب و راه اندازی پس از خرید درایو می باشد .

فروشگاه توان اینورتر، وارد کننده و فروشنده انواع اینورتر تکفاز و سه فاز ایرانی برند یونیک و محصولات چینی، کره های و اروپایی.

برای خرید و سفارش لطفا با شماره تلفن ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید