اینورتر چینی با کیفیت

امروزه صنعت تولیدات اتوماسیون صنعتی رشد و پیشرفتی شگرف داشته و بسیار از کشور های در حال توسعه نیز به تولید محصولاتی در این دسته از جملیه اینورتر روی آورده اند.

اینورتر چینی با کیفیت

اما در بازار تولید اتوماسیون نیز اینورتر چینی با کیفیت مانند سایر محصولات پرتیراژ چینی به وفور یافت می شود علاوه بر تایید وحود محصولات بی نام و بی کیفیت چینی.

کشور چین با تکیه بر نیروی انسانی ارزان و بسیار پر تعداد، توانایی بالایی در تولید و مونتاژ محصولات در زمانی کوتاه و با قیمت بسیار پایین و رقابتی دارد.

همچنین به دلیل مدت زمان طولانی فرایند تولیدات چینی ، در کنار صنعت مونتاژ، عملا در طراحی و دستیابی به تکنولوژی برتر نیز اقداماتی انجام داده است.

در ابتدای راه چین اقدام به مونتاژ محصولات برندهای اصلی موحود در بازار می نمود به عنوان مثال اینورتر دانفوس سه فاز بخشی از تولیدات خود را به نمایندگی چین واگذار نمود.

درایو مایکرو دانفوس به همراه انتقال خط تولید به کشور چین، امروزه با برند اصلی دانفوس در کشور چین تولید می شود.

اما در کنار صنعت مونتاژ، تولید کنندگان چینی باز هم به مدد تعداد فراوان متخصصان و نیروی انسانی ماهر، توانست به آشنایی به تکنولوژی دست یابد.

به همین دلیل برند هایی در کشور چین ظهور یافتند که عملا گوی سبقت را نسبت به برند های معتبر موجود در صنعت اتوماسیون ربودند.

از جمله این اینورتر چینی با کیفیت میتوان برند اینوتر اینوت را نام برد که توانست در مدت زمانی کوتاه پس از ورود به عرصه تولید، محصولاتی بسیار با کیفیت تولید نماید.

تولیدات بسیار استاندارد، نوآوری، تعبیه امکانات فراوان در تمامی محصولات در کنار تنوع بسیار بالای مدل های تولیدی ، رضایت مصرف کننده را فراهم آورده است.

از طرفی در مقایسه با قیمت محصولات اصلی و صاحب نام از جمله اینورتر زیمنس یا تله مکانیک، اینورتر INVT سه فاز یا تکفاز، قیمتی کاملا رقابتی دارد.

بسیاری از امکاناتی که در نمونه های اصلی و برند های معتبر می بایست به صورت یک ماژول با قیمتی بالا خریداری نمود، در درایو اینوت به صورت پیشفرض تعبیه شده است.

وجود یونیت بریک، پی ال سی داخلی، قابلیت جداسازیکی پد و از همه مهمتر تکنولوژی قاب های و بدنه های کامپکت و کوچک سازی شده، از مزایای قابل توجه اینوت می باشد.

اما تولیدات اینورتر چینی محدود به نام اینوت نیست و محصولاتی با نام های innovance و برند های صاحب نام دیگری نیز در بازار عرضه شده اند.

در کل اینورتر چینی با کیفیت با نام های فراوانی در بازار عرضه شده که می توان با مراجعه به وبسیات شرکت های تولیدی از اصالت و کیفیت این محصولات اطمینان حاصل نمود.

توان اینورتر ، نمایندگی رسمی فروش انواع اینورتر INVT در انواع تکفاز و سه فاز با گارانتی و خدمات پس از فروش.

برای خرید و سفارش انواع اینورتر چینی با کیفیت لطفا با شماره تلفن ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید