چگونه اینورتر مناسب بخریم

اینورتر یا درایو کنترل دور یکی از ابزار کنترلی صنعت اتوماسیون می باشد که به دلیل کاربری های فراوان سهم بازار بالایی را به خود اختصاص داده است.

با توجه به کاربری بالای اینورتر، اینکه چگونه اینورتر مناسب بخریم و مشخصات و ویژگی های اینورتر با توجه به نیاز های ما چیست ، از اهمیت بالایی برخوردار است.

yd 101 سه فاز یولیکو

با توجه به افزایش قیمت دلار به تبع آن افزایش قیمت اینورتر تکفاز و سه فاز، انتخاب اینورتر مناسب با کارایی مورد نظر ضروری است.

تولید کنندگان اینورتر با طراحی و ساخت انواع اینورتر ، مزایا و پیشنهاداتی در هر یک از محصولات خود به مصرف کننده ارائه می دهند که گاها برابر یا فراتر از نیاز های ماست.

به این وصف، در صورت تهیه یک اینورتر اموترن ساخت سوئد که از برند های معتبر و درایو تخصصی بشمار می آید، برای استفاده ای سبک و خانگی، هزینه ای بیهوده می باشد.

به همین دلیل اصلی ترین نکته برای اینکه بدانیم چگونه اینورتر مناسب بخریم ، توجه به نوع کارایی است.

اینورتر اینوت ساخت چین ، با ارائه محصولاتی بسیار کارا و با تنوع بسیار زیاد، پیشنهادات مناسبی برای مصرف کنندها رائه می نماید.

به عنوان مثال درایو INVT GD20 سه فاز با دارا بودن از پارامتر های فراوان و تجهیز به PID کنترلر، برای سطوح کاربری فراوان علاوه بر قیمت مناسب، محصولی عالی می باشد.

اما فرکانس خروجی درایو نیز از موارد بسیار پر اهمیت برای اینورتر در زمان خرید می باشد که باید به آن توجه داشت.

به عنوان مثال برای کاربری پمپ و فن ، اینورتر سه فاز با رنج فرکانس خروجی ۰ تا ۲۰۰ یا ۳۰۰ هرتز گزینه ای کاملا مناسب می باشد.

اما برای راه اندازی و کنترل یک اسپیندل موتور، رنج فرکانس خروجی درایو می بایست در محدوده ۰ تا ۴۰۰ هرتز یا حتی بالاتر باشد.

به همین منظور اینورتر تکو ساخت تایوان محصولاتی با فرکانس خروجی بالاتر برای این نوع کارایی به بازار عرضه نموده است که قیمتی به مراتب بالاتر نسبت به سایر محصولات دارند.

همچنین نحوه نصب اینورتر و سایز آن نیز در نحره انتخاب و خرید اینورتر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

اینکه اینورتر قرار است در داخل تابلو فرمان و در محیطی محافظ شده نصب گردد و یا در محیط باز و روی دیورا نیز از موارد مورد نظر می باشد.

حتی در زمان نصب درایو در داخل تابلو نیز در صورت امکان استفاده از درایو های کامپکت یا کوچک سازی شده و یا درایو های دارای قابلیت ساید بای ساید، نیز از موارد لازم می باشد.

به طور کلی اهم مواردی که چگونه اینورتر مناسب بخریم بشرح اشاره شده مورد نظر قرار گرفت.

توان اینورتر نمایندگی رسمی فروش اینورتر تکفاز و سه فاز در برند های معتبر اروپایی ، چینی و کره ای.

برای خرید و سفارش انواع اینورتر اطفا با شماره تلفن ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید