اینورتر آسانسوری دلتا

شرکت تایوانی دلتا نامی آشنا در زمینه تولید انواع اینورتر تکفاز و سه فاز برای کارایی های متنوع و متفاوت می باشد.

این شرکت تولیدی به دلیل گستردگی محصولات تولیدی نیز بسیار معروف بوده و تقریبا در زمینه محصولات اتوماسیون صنعتی تولیداتی کامل ارائه نموده است.

اینورتر آسانسوری دلتا

اما یکی از کارایی های اینورتر که بسیار مورد استفاده قرار گرفته و اخیرا نیز در رسته استاندارد های صنعت ساختمان در راس اهمیت قرار گرفته اینورتر آسانسوری دلتا می باشد.

در این زمینه دلتا محصولی بسیار قوی و قابل توجه ارائه نموده است که با مدل  VFD-VL تولید و به بازار عرضه شده است.

اینورتر سه فاز دلتا VL به طور پیشفرض دارای یونیت ترمز داخلی تا سایز ۲۲ کیلووات می باشد که در سایز های بالاتر نیز امکان نصب یونیت ترمز فراهم شده است.

همچنین مانند تمامی مدل های اینورتر دلتا ، درایو آسانسوری دلتا نیز دارای کی پد جدا شونده بوده و می توان آن را جدا نموده و بر روی درب تابلو نصب نمود.

همچنین می توان به راحتی تمامی پارامتر های تنظیم شده بر روی کی پد را ذخیره سازی نمود و بر روی درایو های مشابه بارگذاری کرد.

اینورتر دلتا دارای ویژگی تنظیم خودکار شروع حرکت اولیه و توقف پایانی می باشد که در حرکت آسانسور تاثیر بسزایی دارد.

به این ترتیب می توان در کابین آسانسوری که اینورتر آسانسوری دلتا نصب شده انتظار حرکتی نرم و آرام را در زمان شروع حرکت و توقف داشت.

اینورتر دلتا VL درای فرکانس خروجی ۰ تا ۱۲۰ هرتز بوده که برای کنترل موتور آسانسور و انواع بالابر رنج بسیار مناسبی می باشد.

برای امکان ارتباط اینورتر با منابع جانبی از قبیل پی ال سی و انواع کنترلر ، درایو مجهز به پورت محبوب و کارای RS-485 می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم اینورتر Delta-VL سه فاز، کنترل خودگار گشتاور آسانسور می باشد در زمان راه اندازی می باشد.

این ویژگی به این صورت عمل می نماید که اینورتر میزان بار را اندازه گیری نموده و در لحظه استارت، گشتاوری مناسب برای راه اندازی آن تعیین می نماید.

به این صورت درایو به صورت کاملا هوشمند توانایی خواهد داشت شدت جریان اولیه الکتروموتور را در زمان راه اندازی برای افزایش طول عمر الکتروموتور تنظیم نماید.

فروشگاه توان اینورتر، فروشنده انواع اینورتر دلتا ساخت تایوان برای کارایی های مختلف و متنوع.

برای خرید و سفارش انواع اینورتر، لطفا با شماره ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید