اینورتر تهویه مطبوع

با افزایش میزان استفادهاز کنترل دور یا اینورتر ، بیشتر نوع کاربری درایو مورد شناسایی این ابزار اتوماسیون صنعتی می باشد که یکی از انواع کاربری اینورتر تهویه مطبوع می باشد.

مانند تمامی اینورتر های موجود در بازار صنعت اتوماسیون، درایو تهویه مطبوع نیز دارای کارایی هایی بسیار مشابه و تعداد پارامتر هایی مشابه تمامی درایو ها می باشد.

اینورتر تهویه مطبوع

اما در صنعت تهویه مطبوع، نیاز ها کمی متفاوت با سایر موارد مورد نیاز در سایر صنایع به عنوان مثال کاربری اینورتر در پمپ و فن می باشد.

در تمامی سیستم ها تهویه مطبوع با کاربری های حرارای برودتی، به دلیل مصارف در موارد مسکونی و برج های اداری تجاری، میزان مصرف و کنترل مصرف بسیار حائز اهمیت می باشد.

به همین دلیل اولین و مهترین عامل و ویژگی اینورتر تهویه مطبوع امکان کنترل مصرف انرژی به دلیل کاهش هزینه های مصرفی می باشد.

در این راستا اینورتر دانفوس مدل fc101  که یکی از درایو های معروف موجود در زمینه کاربری های پمپ و فن می باشد، دارای امکان کنترل مصرف انرژی تا میزان ۵۶ درصد می باشد.

سطح حافظتی درایو پمپ و فن به دلیل قرار گرفتن درایو در محیط های بیش از حد گرم و بیش از اندازه مرطوب، می بایست بالاتر از سایر درایو های موجود باشد.

به دلیل اینکه خروجی درایو معمولا در سیستم ها تهویه مطبوع پمپ های خاص طبقاتی و سوکولاتور می باشند، پارامتر های این مدل از اینورتر سه فاز ، شباهت های بالایی با درایو پمپ و فن دارد.

اما باز هم به دلیل استفاده از اینورتر صنایع تهویه مطبوع در ساختمان ها و محیط های تجاری، مسکونی و اداری، قابلیت های حفاظتی این مدل از درایو، بسیار ویژه و خاص می باشد.

پارامتر هایی که در اینورتر به منظور افزایش سطوح حفاظتی و شناسایی خطاهای سیستمی و جلوگیری از حریق، و صدمات جانی می شود، بسیار فرارتر از درایو های معمولی می باشد.

یکی دیگر از سیستم ها و ویژگی های حفاظتی اینورتر fc101 سه فاز دانفوس، ویژگی Fire Override می باشد که به منظور شناسایی و اطفاء حریق عمل می نماید.

در پارامتر های درایو های تهویه مطبوع، ویژگی قرار داده شده که سیستم در صورت وقوع حریق از طریق سنسور های حرارتی به طور خودکار به سیستم های اطفاء حریق تبدیل وضعیت می دهد.

از ویژگی های دیگر درایو تهویه مطبوع، سیستم راه اندازی نرم الکتروپمپ می باشد که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

در زمان استارت و شروع بکاری سیستم ها تهویه مطبوع در سایز و ابعاد و اندازه های بزرگ، صدا و لرزش الکتروپمپ در زمان راه اندازی بسیار مورد مهمی بشمار می رود.

به همین دلیل درایو های تهویه مطبوع از جمله اینورتر اینوت سری GD300 دارای سیستم FLYING START می باشد که راه اندازی اولیه الکتروپمپ را به نرمی انجام می دهد.

فروشگاه توان اینورتر فروشنده انواع اینورتر تکفاز و سه فاز با کاربری های تهویه مطبوع، پمپ و فن و Heavy Duty در انواع اروپایی و چینی.

برای خرید و سفارش انواع اینورتر، لطفا با شماره تلفن ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید