یونیت کپی کننده اینورتر

یونیت کپی کننده اینورتر یکی از ابزار های جانبی اینورتر می باشد که در دردرایو های جدید تعبیه شده و تعریف پارامتر ها برای مصرف کننده تسهیل می سازد.

یونیت کپی کننده اینورتر

در مطالب قبلی که در مورد کی پد اینورتر مطالبی اشاره کردیم، یکی از ویژگی های کی پد ، امکان ذخیره سازی پارامتر ها بود.

تعریف پارامتر ها در اصلی ، مهترین کار در تنظیم و راه اندازی انواع اینورتر تکفاز و سه فاز می باشد که توسط متخصصین انجام می شود.

اما ورود به منو ها و تعریف و تنظیم پارامتر ها و تغییر مقادیر بسیار زمان بر و بسیار با اهمیت است و در برخی موارد صرفا توسط متخصصین قابل انجام می باشد.

در برخی از برند ها مانند اینورتر دانفوس ، منو کاربری و منوی پارامتر ها کمی متفاوت و نیازمند آشنایی کاربر با اصول کاری می باشد.

اما اینورتر با تغییر نحوه طراحی و نوع رویکر تولید کنندگان کم کم به کی پد جدا شونده مجهز شدند که علاوه بر اکمکان جداسازی و نصب بر روی درب تابلو، امکانات دیگری را نیز در اختیار کاربر قرار می داد.

از جمله این امکانات امکان ذخیره پارامتر ها بر روی کی پد می بود که با دارا بودن حافظه داخلی روی صفحه کلید فراهم می گردید.

این قابلیت باعث می شد تا زمان که به عنوان مثال در یک خط تولید از چندین اینورتر با مدل یکسان استفاده می شود که کارایی یکسانی در خروجی دارند، تنظیم پرامتر ها به آسانی صورت پذیرد.

در کنار این ویژگی قابلیت کپی پارامتر ها تنظیمی در اینورتر دوم، سوم و … به راحتی از طریق کی پد اولین اینورتر انجام می شود.

در برندی مانند اینورتر دانفوس سه فاز، کی پد به صورت جداگانه فروخته می شود و شما برای قیمت اینورتر، قیمت درایو را جداگانه پرداخت خواهید کرد.

با این ویژگی بسیار عالی ، شما می توانید چندین اینورتر را صرفا با خرید یک کی پد تنظیم و راه اندازی نمایید.

اما شرکت تولیدی اینورتر ال اس ، اقدام به ارائه محصولی جدید با عنوان یونیت کپی کننده اینورتر نموده است .

این یونیت به صورت انتخابی توسط کاربر تهیه و خریداری می شود  و دقیقا کاری که کی پد جداشونده انجام می دهد را به آسانی اجرا می نماید.

این یونیت از تمامی اطلاعات داخل اینورتر از جمله پارامتر های تنظیمی بک آپ یا پشتیبانی تهیه می نماید و در صورت نیاز به راحتی آن را مجددا بر روی درایو بازگردانی می نماید.

ویژگی یونیت کپی کننده اینورتر در مواردی که اینورتر به دلیل خرابی و هر گونه اشکال از خط خارج می شود و پس از تعمیر به تنظیمات کارخانه ای باز می گردد، بسیار کاربردی می باشد.

اینورتر LS H100 از جمله درایو های تولیدی شرکت ال اس کره می باشد که داری این یونیت می باشد.

فروشگاه توان اینورتر فروشنده انواع اینورتر تکفاز و سه فاز ایرانی، چینی و کره ای با ضمانت اصل کالا و خدمات پس از فروش.

برای خرید و سفارش انواع محصولات لطفا با شماره تلفن ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید