اینورتر yolico yd8000

نرم افزار اینورتر

نرم افزار اینورتر

امروزه انواع و اقسام محصولات اتوماسیون صنعتی با اتصال به کامپیوتر، عملیات کنترل، ثبت تاریخچه و تنظیمات را انجام می دهند.

این امر برای سهولت در نصب، راه ندازی و کارکرد هر نوع اینورتر تکفاز و سه فاز انجام می شود.نرم افزار اینورتر

اینورتر های قدیمی به دلیل امکانات پایین خود درایو و همچنین محدودیت های سیتم عامل های قبلی از قبیل ویندوز ۹۸ و XP، از این امکان بی بهره بودند.

اما امروزه به لطف تکنولوژی و بروز شدن سیستم های عامل و پورت های بسیار متنوع و سرعت بالای تعبیه شده در انواع کامپیوتر و لپ تاپ، این امکان در دسترس می باشد.

به عنوان مثال اینورتر ال اس در تمامی مدل ها، دارای نرم افزاری خاص تحت نام ls view  می باشد که قابل بارگذاری و نصب بر روی کامپیوتر می باشد.

همانگونه که توضیح داده شد، نرم افزار ها در اصل ابزاری جهت کنترل و افزایش سرعت برنامه ریزی و تنظیم اینورتر می باشند.

اما تنظیمات اینورتر با ورود به منوی تنظیمات و تعدد پارامتر ها بسیار سخت و بعضا پیدا کردن یک پارامتر و تغییر مقدار آن زمانبر می باشد.

به عنوان مثال اینورتر پمپ و فن برای سیستم های بوستر پمپ طراحی شده که با توجه به امکان کنترل همزان چندین پمپ ، باید تنظیماتی خاص در آن صورت پذیرد.

اما به عنوان مثال اینورتر دانفوس مدل AQUA با نرم افزار قدرتمندی که برای درایو تعبیه شده است، بسیار تسهیل شده است.

اینورتر AQUA سه فاز از طریق یک کابل مخصوص به پورت شبکه کامپیوتر وصل و پس از نصب نرم افزار و اتصال آن به کامپیوتر، ارتباط بین دو ابزار برقرار می گردد.

به راحتی پارامتر ها در صفحه ای با نمایی مورد پسند مصرف کننده، در دسترس تر و صرفا با یک کلیک در دسترس قرار گفته و تغییر هر یک از پارامتر ها انجام می شود.

در داخل مجموعه اینورتر اینوت INVT سه فاز ، لوح فشرده نرم افزار اینوت نیز مانند سایر برند ها با قابلیت نصب بر روی ویندوز فراهم شده است.

این نرم افزار نیز مانند سایر برند ها با اتصال به برنامه و شناسایی مدل، پورت ها و تنظیمات مورد نظر را در درایو برقرار می نماید.

در مورد سایر برند ها نیز نرم افزارهای مرتبط و مختص اینورتر در دسترس قرار داشته و توسط تولید کنندگان اینورتر عرضه گردیده است.

فروشگاه توان اینورتر فروشنده انواع اینورتر تکفاز و سه فاز ایرانی، چینی و اروپایی با گارنتی و خدمات پس از فروش.

برای خرید و سفارش انواع اینورتر لطفا با شماره تلفن ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *