قابلیت تنظیم خودکار اینورتر

قابلیت تنظیم خودکار اینورتر یا همان ویژگی Auto tune یکی از قابلیت های اینورتر است که بر اساس آن، اینورتر تنظیمات را بر اساس پارامتر هایی از موتور و تغذیه به صورت خودکار انجام می دهد.قابلیت تنظیم خودکار اینورتر

توسط قابلیت Auto Tuning ، اینورتر توان مقاومت ، نوع موتور و میزان طول کابل های تغذیه را بررسی نموده و به صورت خودکار آن ها را تنظیم می نماید.

به این صورت که میزان مقادیر اشاره شده که بر گشتارو خروجی الکتروموتور و شدت جریان عبوری تاثیر خواهد گذاشت توسط اینورتر به صورت خودکار محاسبه و لحاظ می گردد.

در این حالت مصرف کننده اطینان کامل خواهد داشت که توسط اینورتر به صورت کامل از ویژگی ها و قابلیت های الکتروموتور در ماکزیمم حالت ممکن بهره برداری می نماید.

به عنوان مثال اینورتر اینوت سه فاز مدل GD200a دارای قابلیت تنظیم خودکار اینورتر می باشد که در پارامتر های آن تعبیه شده و قابل فعال سازی و استفاده می باشد.

تنظیمات Auto tune  به دو صورت منوال یا دستی و یا به صورت خودکار قابل انجام می باشد که در تمامی درایو های دارای این قابلیت تعبیه شده است.

در حالت دستی تمامی مقادیر و نوع موتور و سایر موارد از روی پلاک الکتروموتور سه فاز خوانش شده و در اینورتر به صورت دستی وارد می شود.

اما در نوع تنظیمات دستی ممکن است طول کابل و مقاومت الکتروموتور و برخی موارد به صورت تقریبی توسط کاربر برآورد گردیده و امکان ورود دقیق را نداشته باشد.

اما برترین و بهترین حالت توصیه شده برای قابلیت تنظیم خودکار اینورتر قرار دادن اینورتر در حالت Auto Tune  در اینورتر می باشد.

به دلیل اینکه گشتاور الکتروموتور در زمان استفاده از گیربکس تحت تاثیر قرار خواهد گرفت، توصیه ما برای اجرای بهتر تنظیمات خودکار، فعال نمودن این ویژگی در اینورتر قبل از اتصال موتور به گیربکس می باشد.

اما توصیه دیگر ما به تنظیم و فعال نمودن قابلیت تنظیم خودکار اینورتر در حالت چرخش الکتروموتور می باشد .

به این صورت اینورتر سه فاز می تواند موقیعیت الکتروموتور و میزان شدت جریان الکتروموتور را در حالت بی باری شناسایی و مقادیر مورد نظر را بر این اساس تنظیم نماید.

اما در اینورتر INVT سه فاز مدل GD200، برای تنظیم اتوتیونینگ در داخل پارامتر های اینورتر به دنبال آیتم A.TUN در زیر منو ها خواهیم گشت.

با مراجعه به جدول منوال اینورتر اینوت سه فاز می توان تمامی مقادیر مربوط به Auto tuning  را برابر مقادیر تعیین شده تنظیم نمود.

در صورتی که در منوی مورد نظر و در پارامتر ها گزینه خودکار یا  Auto  را انتخاب می نمایید دیگر نیازی به تغییر و تنظیم سایر پارامتر ها وجود ندارد.

در صورتی که در هر زمان و در طول مدت کارکرد الکتروموتور دیگر نیازی به آیتم و ویژگی های تنظیمات خودکار نداشته باشیم با فشردن کلید stop می توان از ادامه این قابلیت جلوگیری نمود.

فروشگاه توان اینورتر، نمایندگی رسمی فروش اینورتر ال اس کره و اینوت ساخت چین و نمایندگی رسمی فروش اینورتر ایرانی استارک.

برای خرید و سفارش انواع اینورتر لطفا با شماره تلفن ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید