شرایط نصب اینورتر در تابلو

با توجه به لزوم استفاده بهینه و حداکثری از توان و قابلیت های درایو در انواع تکفاز و سه فاز، شرایط نصب اینورتر در تابلو بسیار با اهمیت می باشد.نصب اینورتر invt gd20 سه فاز

در خصوص نحوه نگهداری اینورتر در مطالب قبلی به تفصیل مطلب ارائه نموده ایم و شرایط مناسب نصب و نگهداری را اشاره کرده ایم.

اما شرایط نگهداری اینورتر در داخل تابلوهای فرمان تجهیزات و ماشین آلات متفاوت تر از شرایط عادی و معمولی می باشد.

یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در افزایش طول عمر اینورتر و حداکثری بازدهی آن، درجه حرارت محیطی اینورتر می باشد.

با این وصف به دلیل استفاده از تجهیزات و ابزارآلات کنترل در داخل مجموعه تابلوهای فرمان، شرایط نصب اینورتر در داخل آن متفاوت خواهد بود.

در بسیاری از مجموعه های کاری و ماشین آلات، اینورتر سه فاز مورد استفاده به تعداد بیش از یک درایو مورد استفاده قرار می گیرد.

در این صورت، می بایست از تعداد متعددی اینورتر در داخل تابولیی استفاده نمود که در کنار سایر تجهیزات و کنار یکدیگر با شرایط نگهداری متفاوت قرار می گیرند.

به عنوان مثال، سیستم های بوستر پمپ که کنترل چندین پمپ را به صورت همزمان انجام می دهند، از دو یا اینورتر اینوت  GD300 استفاده می نمایند.

این درایو های در کنار یکدیگر در داخل تابلو وظایفی شبیه به یکدیگر را انجام خواهند داد.

در مدل های قدیمی اینورتر ، نصب درایو ها در کنار یکدیگر با مشکلات فراوانی روبرو بود چرا که تاثیرات گرمایی درایو ها بر روی یکدیگر به سختی کنترل می شد.

اندازه درایو مدل CHF100 اینوت، علاوه بر بزرگی ، به لحاظ گردش هوا به منظور خنک سازی، دارای مشکلات فراوانی بود.

اما به لطف استفاده از تجهیزات الکترونیکی کوچک سازی شده و تولید درایو های کامپکت، مشکل این مورد برطرف و امکانات ویژه ای در اختایر کاربران قرار گرفت.

امروزه درایو های جدید با روش های جدید تولید و به صورت کوچک سازی شده با امکاناتی فراوان از قبیل شرایط نصب اینورتر در تابلو در بازار عرضه شده اند.

از این امکانات می توان به قابلیت نصب Side by Side  اشاره داشت که امکان نصب کنار هم درایو ها را بدون ایجاد هر گونه خلل در کارکرد درایو ایجاد نمود.

فروشگاه توان اینورتر فروشنده انواع اینورتر تکفاز و سه فاز اروپایی، کره ای و چینی و نماینده رسمی فروش اینورتر ایرانی یونیک.

برای خرید و سفارش درایو، لطفا با شماره ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید