خرید و فروش اینورتر استوک

با افزایش قیمت ارز در ایران و نوسانات موجود در این زمینه، خرید و فروش اینورتر استوک در بازار ایران محبوبیت بالایی پیدا کرده است.

همانند تمامی محصولات صنعتی که در سراسر دنیا به دلیل افزایش هزینه های تولید و افزایش قیمت حامل های انرژی، دچار افزایش قیمت شده اند، اینورتر نیز از این قائده مستثنی نبوده است.

خرید و فروش اینورتر استوک

البته در خصوص واژه استوک در مطالب قبلی به تفصیل صحبت نموده ایم و اشاره کردیم که استوک به معنای دست دوم و مستعمل نیست.

امروزه با توجه به افزایش کارایی و کاربرد های اتوماسیون صنعتی در کلیه صنایع ، خطوط تولید از محصولات زیر مجموعه آن استفاده بسیاری دارند.

بسیاری از تولید کنندگان بدلیل حساسیت فعالیت های خطوط تولیدی خود، که در آن از اینورتر سه فاز یا تکفاز استفاده شده، بعنوان بک آپ در انبار نگهداری می نمایند .

اما با تغییر کاربری خط تولید و یا تغییر تکنولوژی مورد استفاده عملا درایو استوک بحساب آمده و خرید و فروش اینورتر استوک انجام خواهد شد.

یا در بسیاری از موارد خطوط تولیدی که خروجی نداشته و عملا بدون تولید صرفا از اینورتر در زمان راه اندازی استفاده نموده اند.

همچنین در بسیاری موارد اتفاق افتاده که کاربر از درایو استفاده ای کوتاه مدت داشته و یا انتخاب درستی از محصول نداشته و کارایی مورد انتظار دریافت ننموده است.

در تمامی موارد یاد شده خرید و فروش اینورتر استوک رونقی بالا داشته و از خرید محصولاتی با این ویژگی ها اطمینان بالایی خواهم داشت.

در موارد یاد شده ظاهر اینورتر کاملا گویای میزان کارکرد و سلامتی درایو بوده و اطمینان بیشتری به مصرف کننده خواهد داد.

رنگ ترمینال های ورودی و خروجی، قاب اینورتر، میزان تمیزی فن و قاب فن بر روی درایو، همگی بازدید های ظاهری هستند که نشان از سلامتی اینورتر در یک نگاه دارند.

اما با تست اولیه و اتصال درایو به یک الکتروموتور و بازدید پارامتر های درایو و تغییرات آن می توان از صحت و سلامت اینورتر در زمان خرید و فروش اینورتر استوک اطمینان پیدا کرد.

عامل مهم دیگر دریافت زمان تست و تعویض می باشد که فروشنده در صورت ارائه محصول با کیفیت و اوریجینال ، اقدام به ارائه این خدمت خواهد نمود.

توصیه فروشگاه توان اینورتر ، خرید و فروش اینورتر استوک از فروشگاه های معتبر با درایفت ضمانت در هنگام خرید می باشد.

البته تقریبا در تمامی موارد، اینورتر سه فاز استوک، فاقد گارانتی می باشد و هیچ فروشگاهی در قبال فروش اینورتر استوک گارانتی ارائه نخواهد نمود.

فروشگاه توان اینورتر، فروشنده انواع اینورتر تکفاز و سه فاز نو و دست دوم با تضمین اصل کالا و نماینده رسمی اینورتر یونیک unique .

برای خرید و سفارش انواع درایو، لطفا با شماره ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید