اینورتر خانگی

در مقالات قبلی در مورد اینورتر معمولی و اینورتر با کاربری کنترل دور الکتروموتور به تفصل توضیح داده ایم و اینورتر خانگی را تشریح کردیم.

اما اینورتر با کاربری کنترل دور با توجه به افزایش مصارف و گسترش و پیشرفت صنعت اتوماسیون در کاربری خانگی نیز مصارف فراوانی دارد.

امروزه ضرورت کنترل مصرف برق و کاهش میزان مصرف هم به دلیل رشد جمعیت و هم قیمت بالای تمام شده برق مصرفی، کاملا محسوس می باشد.اینورتر خانگی

به همین دلیل تولیدات صنعت اتوماسیون در مصارف و لوازم خانگی بر آن شده اند تا حتی الامکان از تجهیزات کم مصرف استفاده نمایند.

همچنین به دلیل افزایش قیمت تمام شده محصولات تولیدی و کاهش قدرت خرید، افزایش طول عمر مصرفی محصولات بسیار حائز اهمیت گردیده است.

به عنوان مثال ماشین آلات لباسشویی قدیمی با برق تکفاز راه اندازی می شدند و به جهت افزایش توان قدرت دارای الکترموتوری قوی با مصرف بالا مجهز شده بودند.

اما امروزه برای کاهش مصرف برق و کاهش استهلاک الکترموتور مورد استفاده در ماشین لباسشویی، از الکتروموتور سه فاز با اینورتر خانگی استفاده می شود.

با این اوصاف تمامی پارامتر هایی که  در یک اینورتر سه فاز و یا تکفاز برای کنترل مصرف انرژی و افزایش عمر الکتروموتور وجود دارد، در ماشین نیز استفاده خواهد شد.

در تمامی ساختمان های مسکونی با تعداد طبقات بالا که امروزه نیز رواج یافته است باید از پمپ های بوستر پمپ برای سیستم اطفاء حریق و سیستم های آبرسانی استفاده نمود.

برای همین منظور می توان از اینورتر خانگی خانگی برای راه اندازی بوستر پمپ ها با استفاده از برند های موجود در زمینه پمپ و فن از جمله اینورتر INVT سه فاز استفاده کرد.

خیلی از ابزار آلات و تجهیزات مورد استفاده در آپارتمان های معمولی نیز با اینورتر خانگی راه اندازی و کنترل می شوند.

به عنوان مثال یکی از دغدغه های اصلی مصرف کنندگان پمپ آب خانگی، طول عمر الکتروپمپ مورد استفاده می باشد که قیمت بالایی نیز دارد.

علاوه بر قیمت الکتروپمپ، مصرف برق توسط موتور تکفاز مورد استفاده نیز بسیار حائز اهمیت است که می بایست کنترل و تا حد امکان کاهش یابد.

برای همین منظور از اینورتر خانگی استفاده می شود تا علاوه بر امکان استفاده از موتور سه فاز، قابلیت های استفاده از اینورتر نیز به آن اضافه گردد.

با این وصف به راحتی می توان از اینورتر یونیک ایرانی به عنوان اینورتر خانگی در مصارف پمپ و فن استفاده نمود.

توان اینورتر فروشنده انواع اینورتر تکفاز و سه فاز صنعتی با کاربری خانگی و صنعتی

برای خرید و سفارش محصولات لطفا با شماره ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید