مرکز تعمیرات اینورتر

استفاده از اینورتر امروزه یکی از ضروری ترین موارد در تابلوهای فرمان و کنترلر ها بحساب می آید و با توجه به رشد کاربری های اینورتر، تعمیرات آن نیز بسیار با اهیمت است.

مرکز تعمیرات اینورتر

با توجه به افزایش نرخ ارز و به تبع آن افزایش قیمت محصولات وارداتی و انواع اینورتر تکفاز و سه فاز، تعمیرات این ابزار اتوماسیون صنعتی بسیار اهمیت یافته است.

امروزه مرکز تعمیرات اینورتر به تعدد در ایران و مراکز فروش و خدمات پس از فروش برند های مختلف استقرار یافته و مشغول خدمت رسانی می باشند.

اما مانند خرید اینورتر با برند های معتبر و شناخته شده، تعمیرات آن نیز می بایست از مراجع درست و با پشتوانه های دقیق و اصولی انجام پذیرد.

بسیاری از شرکت هایی که در امر واردات اینورتر فعالیت دارند، مرکز فنی و خدمات پس از فروش را نیز در دفاتر مرکزی برقرار نموده اند.

معمولا در قرارداد های خرید محصولات از طریق تولید کنندکان خارجی که دارای اعتبار و شهرت بالایی باشند، نحوه تعمیرات و ارائه خدمات پس از فروش تعیین تکلیف می شود.

تقریبا می توان به قطعیت اشاره کرد که هیچ برند معتبری، محصولات خود را بدون پشتوانه و خدمات به مشتریان عرضه نمی نماید.

به عنوان مثال، شرکت تولیدی اینورتر دانفوس دانمارک، صرفا بر اساس چارچوب های تعیین شده توسط شرکت اقدام به اعطای نمایندگی به درخواست کنندگان می نماید.

یکی از شرایط اعطای نمایندگی، وجود مرکز تعمیرات اینورتر با دسترسی به تعمیرکاران مجرب و توانمند به منظور ارائه سرویس های تعمیراتی به مشتریان می باشد.

بسیاری از برند های نا آشنا و نوظهور در بازار اتوماسیون صنعتی وجود دارند که هیچ گونه اعتباری در زمینه ارائه خدمات نداشته و مشتری را در زمان نیاز به تعمیرات به حال خود وا می دارند.

چه بسیار شاهد این موضوع هستیم که در زمان خرید با بازار گرمی فروشنده، خریدار اقدام به تهیه درایوی با قیمت به مراتب پایین تر می نماید.

اما در صورت بروز مشکل به دلیل عدم وجود هیچ گونه پشتوانه و واحد پاسخگو، عملا مصرف کننده مجبور به خرید یک درایو جدید شده است.

در مراکز تعمیرات تمامی قطعات اصلی و کاملا برابر استاندارد های تعیین شده شرکت تولید کننده عرضه و جایگزین قطعه معیوب می شوند.

فروشگاه توان اینورتر نیز با توجه به عرضه محصولاتی نظیر اینورتر اینوت چین، مرکز تعمیرات اینورتر را در محل فروشگاه به دلیل الزام و تعهد در پاسخگویی برقرار نموده است.

تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه حتی پس از اتمام مدت زمان گارانتی، با اطمنان خاطر تعمیر و به مشتریان عزیز بازگردانده خواهد شد.

توان اینورتر نمایندگی رسمی فروش انواع اینورتر تکفاز و سه فاز ایرانی، چینی و اروپایی با گارنتی و خدمات پس از فروش.

برای خرید و سفارش انواع درایو لطفا با شماره تلفن ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید