انتخاب اینورتر مناسب

همواره در خرید هر وسیله و ابزار صنعتی مورد نیاز، نحوه انتخاب اینورتر مناسب بسیار حائز اهمیت می باشد و میزان رضایت مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهد.

به این ترتیب باید نوع کارایی و نوع مصرف مرتبط با درایو را شناسایی و پس از آن به سراغ انتخاب محصول مورد نظرمان برویم.

امروزه بازار اتوماسیون صنعتی با رشد و توسعه ای که داشته است، توانسته تعداد قابل توجهی برند و محصول با کیفیت و با قیمت مناسب را به بازار عرضه نماید.

در کنار آن اما بسیاری اینورتر سه فاز و تکفاز با نام ها برند هایی تقلبی و بی کیفیت و با قیمت های نامتعارف وارد بازار شده اند.

انتخاب اینورتر مناسب

به این ترتیب باید ابتدا بدانیم نوع مصرف ما و خواست ما از یک اینورتر چیست و سپس با توجه به ویژگی های مورد انتظار، درایو را خریداری نماییم.

در بسیاری موارد نوع کارایی ما بسیار ساده است که در تمامی اینورتر های عمومی صنعتی به راحتی با هر برند و هر نامی با قیمتی مناسب وجود دارد.

به عنوان مثال، برای یک پمپ آب خانگی و برای افزایش طول عمر پمپ و افزایش کارایی و کاهش مصرف ، نیازمند یک اینورتر می باشیم.

در این نوع کارایی با توجه به وجود اینورتر پمپ فن در بازار، خرید یک اینورتر ال اس مدل IP5 و یا اینورتر دانفوس مدل Aqua بنا بر ویژگی های توصیه می گردد.

اما برای نوع مصرف اشاره شده، صرف اینورتر که دارای PID Controller  باشد تمامی نیاز های ما را برطرف خواهد نمود.

اینورتر LS IP5  درایوی با کارایی و توان بالا برای مصارف پمپ و فن می باشد که در سیستم ها بوستر پمپ و اطفاء حریق مورد استفاده می باشد.

خرید این اینورتر سه فاز با چنین کارایی بالاتر از حد نیاز بوده و صرف هزینه ای گزاف و بی ثمر خواهد بود  علاوه بر اینکه راه اندازی آن نیز به مراتب دشوار تر می باشد.

اما با خرید یک سنسور فشار و تعریف آن در ترمینال PID یک درایو معمولی و ازران قیمت مانند اینورتر ال اس مدل IG5 به راحتی راه اندازی و کنترل پمپ خانگی امکانپذیر خواهد بود.

اینورتر دانفوس سه فاز مدل Aqua  درایوی بسیار قدرتمند و کارا می باشد اما قیمتی بسیار بالا دارد که شما می توانید با انخاب و خرید اینورتر مایکرو ورودی تکفاز و با استفاده از قابلیت PID  در پمپ خانگی از آن بهره ببرید.

در مقابل اما قیمت اینورتر Danfoss Micro  بسیار پایین تر و تنظیم برنامه ریزی پارامتر ها به مراتب ساده تر و آسانتر از مدل Aqua  می باشد.

با توجه به مراتب اشاره شده، شناسایی نیاز ها و کارایی ها و نوع کاربری مورد انتظار، بسیار ما را در انتخاب و خرید اینورتری با کیفیت و خوش قیمت یاری خواهد نمود.

توان اینورتر فروشنده انواع اینورتر تکفاز و سه فاز کره ای، چینی و اروپایی و نماینده رسمی فروش اینورتر یونیک با نام تجاری استارک.

برای خرید و سفارش انواع اینورتر لطفا با شماره ۳۳۹۵۱۳۶۵ تماس حاصل فرمایید